Enemmän kasvua

Kasvulla lisätään yrityksen liikevaihtoa ja mahdollisesti myös voittoa. Pitkällä aikavälillä kasvu voi lisätä tuotantoa ja sen mukana alentaa keskimääräisiä kustannuksia jolloin voittomarginaalit kasvavat. Kasvulla pyritään lisäämään markkina-asemaa ja hinnoitteluvoimaa.

Kasvutavoitteiden saavuttamiseksi Lavango Oy tarjoaa palveluina:

  • Strategiatyön sparrausta ja kirkastamista
  • Toimintaprosessien kehitystä ja virtaviivaistamista
  • Asiakasymmärryksen ja johtamisen ymmärrystä
  • Tuotteiden ja palveluiden kaupallistamista
  • Markkinoinnin ja myynnin tehostamista
  • Viennin käynnistämistä

 Kokeneet konsulttimme etsivät juuri teidän yritykseenne parhaan ratkaisun.

Strategiatyön sparraus ja kirkastaminen

  • Strategian uudistus asiakaslähtöisyys varmistaen
    • Päivitetään missio, strategia, luodaan tavoitteet
    • Määritetään yrityksen tärkeimmät asiakasryhmät ja heille tarjottava lisäarvo
    • Laaditaan toimenpiteet suunnitelmien toteuttamiseksi
  • Tavoitteena on parantaa yrityksen kilpailukykyä

Toimintaprosessien kehitys ja virtaviivaistaminen

  • Tehostetaan yrityksen toimintaa kehittämällä yrityksen toimintaa asiakaslähtöisemmäksi
    • Yrityksen pääprosessien määritys ja kehitys
    • Selvitetään digitalisaation mahdollisuudet uusien toimintatapojen hyödyntämisessä
    • Sovelletaan Lean-filosofiaa koko yrityksen läpi
  • Tavoitteena on luoda tehokkaampi toimintatapa hyödyntäen uuden teknologian mahdollisuudet

Tuotteiden ja palveluiden kaupallistamista

  • Tuotteiden ja palveluiden kaupallistamisessa varmistetaan
    • Ymmärrys asiakkaista ja markkinoista
    • Tuote tai palvelu sopii asiakkaiden tarpeisiin ja tuo asiakkaalle lisäarvoa
    • Tuotteen tai palvelun brändi luo positiivisia mielikuvia
  • Tuloksena saadaan markkinoille kilpailukykyinen tuote

Markkinoinnin ja myynnin tehostamista

  • Yrityksen liiketoiminta kehittyy entistä kilpailukykyisemmäksi markkinointistrategiaa ja asiakkuudenhallintaa kehittämällä.
    • Strategian luominen asiakassegmentointiin ja -palveluun
    • Asiakassegmenttien tarpeiden ymmärtäminen
    • Kartoitetaan uusia markkinoita, hinnoittelua ja jakeluvaihtoehtoja
  • Tavoitteena on myynnin kasvu tai käynnistäminen uudessa myyntikanavassa

Viennin käynnistäminen

  • Määritetään yrityksen tärkeimmät kilpailuedut kasvun ja kansainvälisillä markkinoilla. Vientivalmiuksien kehittäminen yrityksessä
    • Vientistrategian luonti
    • Kontaktien luonti vientimarkkinoilla
    • Messutapahtumat ja asiakassuhteiden syventäminen
  • Tavoitteena on liikevaihdon kasvattaminen viennistä

JTaskinen (536x800)Jukka Taskinen

toimitusjohtaja, Lavango Oy
diplomi-insinööri
Hyväksytty hallituksen jäsen, HHJ

25 vuoden kokemus kansainvälisestä liikkeenjohdosta
Nokia, Kone ja GE Medical

  • Liikkeenjohdon, myynnin ja markkinoinnin sekä asiakaspalvelun ammattilainen ja asiantuntija
  • Toiminut useissa globaaleissa liikkeenjohdon ja myynnin tehtävissä
  • Kokemusta brändin rakentamisesta ja brändin lisäarvon luomisesta

Ota yhteyttä:
jukka.taskinen@lavango.fi
www.linkedin.com/in/jukkataskinen
P. 040 545 6932



Pirkko Taskinen

diplomi-insinööri

25 vuoden  kokemus kansainvälisestä liiketoiminnast
Nokia, Ericsson, Alcatel ja Storvik & Co

  • Yrittäjä, joka kehittää erikokoisten yritysten asiakaslähtöistä kaupallistamista, myynnin kasvattamista ja kansainvälistä liiketoimintaa käytännön läheisesti
  • Markkinoinnin ja asiakasyhteistyön vahva asiantuntija ja ammattilainen
  • Osaaminen on kertynyt kotimaisissa ja kansainvälisissä projekteissa, yhteistyöhankkeissa ja asiakasrajapinnassa

Ota yhteyttä:
pirkko.taskinen@lavango.fi
www.linkedin.com/in/pirkkotaskinen
P. 040 506 2079


Rekisteriseloste